مفتیء دین سے مائل کے چند سوالات

'متفرق مسائل' میں موضوعات آغاز کردہ از مائل شبلی, ‏نومبر 18, 2011۔

  1. مائل شبلی

    مائل شبلی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    9
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    جگہ:
    Pakistan
    حضرت مفتي جسیم الدین شرر صاحب قبلہ دامت برکاتکم العاليہ
    کہاں آپ مفتيء دین اورکہاں مائل جیسا بے قیمت انسان کجاخورشيدمنور کجا ذرہ ريگ،
    چہ نسبت خاک راباعالم پاک
    مائل بے چارہ تو بس لفظوں کا ہير پھير جانتاہے اسے کيا خبر کہ کيا ہے راہ ورسم شرراري
    بندہ پرور
    مائل کو اعتراف ہے اپني جہالت کا.
    کہاناميں نے جسے اردومحاورات سے بھي واقفيت نہ ہواس کا علمي حدوداربعہ بھي کوئي ہوسکتاہے؟ مائل کي درازدستي سے آپ کے علمی پندار کو ٹھيس پہنچي،ايک کودک نادان رستم علم سے پنجہ لڑابيٹھااس کی معافی آ پ سے میں مانگتاہوں ،اسے بھولا اوران جان جان کر معاف کردیجیے وہ خود کو کہیں رکھ کر بھول بیٹھا ہے
    چہ خوب است .ماشاء اللہ خدا کرے کہ آپ کے اس ذوق کو نظر نہ لگے ،آپ کي گل وگلاب تحرير ميں اس وظيفے کا رچائو بوئے گل در برگ کي طرح محسوس ہوتارہے ،جناب کا علمی حدود اربعہ تو اس حوالے ہی سے اس نادان پر روشن ہوگیا
    ختمي مرتبت فرماتے ہيں انما شفاء العي السوال
    جناب تو اقليم علم کے بادشاہ ہیں یقینا آپ کا علمی حدود اربعہ پاکستان سے کہیں زیادہ ہی ہوگا
    آں جناب کے اسی علمی حدود اربعہ کو پیش نظر رکھتے ہوئے چند سوالات کا جواب چاہتا ہوں عنايت فرمائيں تو نوازش ہوگي
    کيافرماتے ہيں علماء دين اورمفتيان شرع متين بيچ ان مسائل کے کہ
    1....فرق غیر مقلدین سے علماء احناف کا اختلاف اصول اور مسائل اعتقادیہ میں ہے یا فروعات اجتہادیہ میں ؟
    2...اس اختلاف کی وجہ سے ان پر کیا حکم شرعی عائد ہوتاہے ؟وہ گمراہ ہیں یا کافر؟
    3.....گمراہ مسلمان پر لعنت بھيجنے کا شرعي حکم کياہے ؟ازروئے شرع غیرمقلدین مستحق تعزیر ہیں یا مستحق لعنت ؟
    4.......جن صحابی نے عروہ پر سب کیا تھا کیا انہوں نے امصص ببظر اللات کے الفاظ بے اختیارو بے ساختہ کہے تھے یا پہلے سے سوچ کر ان کو نظم کرنے کي دقت اٹھائي تھي اورتب يہ جواب دياتھا؟
    5.......کیا یہ الفاظ کسی مسلمان پر جواز لعنت کے لیے دلیل بن سکتے ہیں ؟اگر بن سکتے ہیں تو استدلال کی تقریر فرمائیے؟
    6......
    جزائے اعتداکو اعتداعل سبيل المجاز محاورات عرب کے مطابق محض مشا کلۃ کہا گيا يااس سے اعتدا حقيقي مراد ہے اورمثل کا کيا جنس اعتداء ہي سے ہونا ضروري ہے؟پھر یہ بھی بتایے کہ مثل یہاں عام ہے یا خاص ہے اوربمعنی جنس ہے یا بمعنی قدر؟ بدل تعدی بالمباشرہ ہے یا بالحکام؟
    7.....مائل نے ازراہ تفنن لکھا تھا کہ شرر میں کیا شرکے علاوہ بھی کچھ ہے ؟آں محترم نے جواب میں اسے آیۃ کریمۃ ولاتنابزواباالالقاب کا مصداق قراردیا گزارش کرتاہوں ایۃ کریمہ کے الفاظ کا اس جملے پر انطباق واضح فرمائیے؟
    اميدکرتاہوں کہ فقہ حنفي کي روشني ميں مندرجہ بالا سوالات کے جوابات عنايت فرماکر تشفي فرمائيں گے
    بينوابياناشافياتوجروااجراوافيا
    المستفتي
    نادان مائل شبلي
  2. اسداللہ شاہ

    اسداللہ شاہ وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    5,317
    موصول پسندیدگیاں:
    48
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    السلام علیکم
    مفتی جسیم الدین شرر صاحب اپنے وطن کو جارہے ہیں واپسی کا پتا نہیں کب ہو اس وقت تک اس موضوع کو مقفل کیا جارہا ہے.
    تکلیف کے لیے معذرت خواہ ہیں.

اس صفحے کو مشتہر کریں