نماز تراویح آٹھ رکعات سنت یا بیس رکعات؟

'بحث ونظر' میں موضوعات آغاز کردہ از اصلی حنفی, ‏مئی 9, 2012۔

  1. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    محترم حضور اتنے ان پڑھ اورجاہل ہو نہیں جتنا بننے کی کوشش کررہے ہو۔آپ نے پوسٹ نمبر 4 میں بسم اللہ کرتےہوئے فیصلہ کرنے کےلیےجو اصول بیان کیے وہ کچھ یوں تھے۔

    تم نے لکھا کہ ہمارے مشترکہ دلائل 3 ہیں ۔قرآن، سنت، اجماع۔۔یہ لکھ کر پوچھا کہ آپ اس سے متفق ہیں ۔؟ اور پھر آگے بےوقوفی کیسے لگائی ۔یہ دیکھ

    عنوان دیا اصول 2 ۔ لیکن اس میں لکھا کیا کہ پہلے فیصلہ قرآن سے پھر سنت سے۔او حضور جی اصول نمبر1 قرآن سے فیصلہ۔ اصول نمبر 2 حدیث سے فیصلہ۔یوں لکھتے۔۔

    میں کہتا ہوں کہ آپ کے ان بیان کردہ دو اصول سےمیں متفق ہوں بس ایک فرق کرتا ہوں کہ آپ نے سنت کا لفظ استعمال کیا میں حدیث کا لفظ استعمال کرتاہوں۔

    پھر عنوان دیا اصول 3۔ اور اس کےتحت لکھاکیا کہ اگر سنت رسول ﷺ میں بھی مسئلہ کاحل نہ ملے تو پھر سنت خلفاء راشدین کی طرف رجوع کیاجائے گا۔

    سب سے پہلے تو مجھے یہ بتائیں کہ جب مشترکہ دلائل ذکر کیےتھے تو اس وقت مشترکہ دلائل میں سنت خلفائے راشدین کا ذکر کیاتھا ؟ اگر وہاں ذکر نہیں کیا تو پھر یہاں بیچ میں کیوں لائے۔؟۔(میرے ان جملوں پر کوئی یہ واویلا کرنا شروع نہ کردے کہ میرے نزدیک قول صحابی حجت نہیں۔الحمدللہ تمام صحابہ کی عظمت وعزت کی خاطر میری جان بھی قربان ہے۔( اقوال صحابہ سے رہنمائی لیتاہوں۔) عام آدمی کو یہ بتانے کےلیے کہ آپ ایک پوسٹ میں جو لکھتے ہیں اسی کابھی آپ کو نہیں پتہ ہوتا کہ اس پوسٹ میں میں نےکیالکھا ہے۔؟)

    اور پھر دوسری بات کیا آپ مقلدین کے نزدیک پہلے قرآن، پھر حدیث، پھر سنت خلفائے راشدین ہر مسئلہ میں دیکھی جاتی ہے ؟ یعنی اصول کی ترتیب آپ کےنزدیک ہر مسئلہ میں یہی ہے یا فوقتاً فوقتاً تبدیل بھی ہوتی رہتی ہے؟ یا محترم عام آدمی یہاں پر آپ چالاکی دکھارہے ہیں ؟ محترم یہ چکر بازیاں سب دور کرو۔
    کہیں پہ آپ لوگ قرآن، حدیث، اجماع اور قیاس کی ہی بس بات کرتے ہیں۔ کہیں پہ قرآن،سنت ، سنت خلفائے راشدین اور اجماع کی بات کرتے ہیں۔ قیاس کو ہضم کرجاتے ہیں۔ کہیں پہ کچھ کہیں پہ کچھ۔ مجھے تولگتا ہے کہ اصول کیا ہوتے ہیں۔اورماخذ شریعت کتنے ہیں آپ اس سے بھی واقف نہیں ہیں۔

    پھر عنوان دیا اصل4۔ اس کےتحت کہا کہ مذکورہ بالا اصولوں میں سےبھی وضاحت نہ ہوجائے تو اختلاف کا آخری فیصلہ اجماع سے کیا جائے گا۔

    محترم جناب آپ کی اس پوسٹ کاجواب ایک لائن میں کچھ یوں دیاتھا ۔اگر تفصیل دیکھنی ہوتو اسی تھریڈ کی پوسٹ نمبر5 کاچکر لگالینا۔

    ’’ دلائل ماخذ شریعت (قرآن،حدیث،اجماع، قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس) سے بحوالہ صحت وضعف کاخیال رکھتے ہوئے پیش کیے جائیں گے۔ اور پھر اسی پر ہی قارئین خود فیصلہ کرلیں گے۔ کہ حق پہ کون ہے۔‘‘

    اب آپ مجھے یہ بتائیں کہ میں نے آپ کے کس اصول کا انکار کیا ہے؟ جو آپ نےکہا کہ جناب آپ اپنے اصولوں کی دعوت ہمیں نہ دیں۔۔؟ محترم قرآن کو بھی مان رہا ہوں، حدیث کو بھی مان رہا ہوں، اجماع کو بھی مان رہا ہوں، قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس کو بھی مان رہا ہوں۔ اور پھر آل ریڈی پہلے لکھ بھی چکا ہوں پھر پتہ نہیں کس بات پہ آپ واویلا کررہے ہیں کہ

    آپ اپنے اس الزام کو ثابت کریں یا پھر لکھیں کہ میں نے آپ پر الزام لگایا ہے۔عجیب بات ہے ماقبل پوسٹ بھی پڑھ لیا کرو تاکہ معلوم ہو کہ اس میں بھی کچھ لکھا گیا ہے۔ بغیر پوسٹ پڑھے بس یوں ہی لکھ دینا کہ آپ نے فلاں کردیا فلاں کردیا جاہلانہ روش ہے۔ جس کا ارتکاب آپ تین چار بار الزام کی صورت میں کرچکے ہیں۔
  2. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    یاد دہانی
  3. عام آدمی

    عام آدمی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    37
    موصول پسندیدگیاں:
    1
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan

    وَعِبَادُ الرَّحْمَـٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا
    سورہ فرقان 63
    اور خدا کے بندے تو وہ ہیں جو زمین پر آہستگی سے چلتے ہیں اور جب جاہل لوگ ان سے (جاہلانہ) گفتگو کرتے ہیں تو سلام کہتے ہیں۔
  4. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    بہت خوب محترم نے حیلہ اختیار کیا اور وہ بھی قرآن پاک کا سہارا لے کر۔ جناب یہ تو نہ ہوئی ناں بات۔ جب تمام رسیاں ٹوٹ چکی تو قرآن پاک کی آیت یاد آگئی ؟ اور پھر اس کا اطلاق کیسے کیا ؟
    ارے جناب میں تو تمہارے گلے کا پھندا بن گیا ہوں اس لیے اس پھندے کو اتاریے پلیز۔ ورنہ یہ ہمیشہ تمہارے گلےمیں پڑا رہے گا ۔ آئی سمجھ کہ نہیں ؟
    اب جب اصول طےہوچکے ہیں۔ اور پھر تمہارے اس اعتراض کے تم تو ڈھٹائی سے جھٹلارہے ہو کی مکمل وضاحت بیان کردی ہے۔ اور پھر تمہاری بیان شدہ جہالتوں کو واضح کردیا ہے۔ تو اب بھاگنے کےلیے آیت ہی کو بیچ میں لایا گیا ؟
    واہ بہت خوب واہ
    محترم بھاگیں مت آپ اصول طے کریں اور اصل مسئلہ پر بات کریں کیونکہ رمضان بالکل قریب ہے۔

    نوٹ
    ایسا انداز بیاں تم لوگوں نے ہی میرا کیا ہے۔ میں جب شروع میں اس فورم پر آیا تھا تو میری پوسٹ دیکھ لیں اور آپ کے ہی مقلدین کو شروع میں نصیحتیں بھی کرتا تھا لیکن سنتے ہی نہیں تھے اب جب میرا انداز آپ لوگوں کی طرح ہوگیا ہے۔ حالانکہ آپ لوگوں سے کچھ نرم ہے آپ لوگ تو گالیاں دینے سے بھی نہیں روکتے۔ تو اب آپ میرے ہی انداز پر مجھے جاہل قرار دے کر بھاگے جارہے ہو۔

    چل ٹہیک ہے آئندہ تم سے اس طرح کی بات نہیں کرونگا۔ آپ اصول طے کرکے اس پر بات کریں۔
  5. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    محترم بھائی سے گزارش ہے کہ رمضان آگیا ہے لیکن ابھی تک آپ نے اس موضوع پر بات شروع نہیں کی۔ میرا تو ارادہ تھا کہ اس سال ہم دونوں یا آٹھ پڑھیں گے یا بیس لیکن بھائی نے ابھی تک تو گفت وشنید شروع ہی نہیں کی ؟
  6. اسداللہ شاہ

    اسداللہ شاہ وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    5,317
    موصول پسندیدگیاں:
    48
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    السلام علیکم
    میں کوئی اعتراض نہیں کررہا ہوں صرف علم میں اضافے کے لئے ایک بات پوچھ رہا ہوں کہ جن عالم نے آٹھ رکعت تراویح کی روایت کی ہے وہ خود تراویح کی کتنی رکعات پڑھتے تھے؟
  7. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

    شاہ صاحب ایک طرف کہہ رہے ہیں کہ جن عالم نے آٹھ رکعات تراویح کی روایت کی ہے۔ اور دوسری طرف کہہ رہے ہیں کہ وہ کتنی رکعات پڑھتے تھے۔؟ جس کا واضح مقصد یہ ہے کہ اب یہ ثابت کیا جائے کہ جن عالموں نے آٹھ رکعات تراویح کی روایت کی ہے اب ان علماء سے یہ ثابت کیا جائے کہ ان کاعمل کیا تھا ؟ تب شاہ صاحب اور اس کے ہم نوا جاکر مانیں گے۔ فیا للعجب۔

    جناب ہمیں اس سے غرض نہیں کہ کوئی کتنی رکعات پڑھتا ہے ہمیں غرض بس اس چیز سے ہے کہ ہمیں شریعت نے کیا حکم دیا ہے۔؟ اگر آپ سمجھتے ہیں کہ شریعت نے بھی بیس رکعات کاحکم دیا ہے تو ٹھیک ہے اس پر بحث کرلیتے ہیں۔ دلائل سامنے آجائیں گے۔ پھر واضح ہوجائے گا کہ تراویح آٹھ رکعات ہیں یا بیس رکعات۔
  8. اعجازالحسینی

    اعجازالحسینی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    3,080
    موصول پسندیدگیاں:
    26
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Afghanistan
    یار تمہاری حالت عجیب ہے یعنی غیر مقلدوں والی ضد اتنا ٹائم کسی کے پاس فالتو نہیں کہ تمہاری بحث{ جو کسی کام کی نہیں ہے } میں پڑے
  9. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    ہا ہاہا ہا ہا

    تکنیکی ناظم صاحب مجھےمعلوم نہیں تھا کہ آپ بھی دوسروں کی طرح لطیفے چھوڑنے کےماہر ہیں۔


    اور جہالت بھی اپنی حدوں کو کراس کرچکی ہے کہ مقلد کی ضد غیر مقلد بتایا جارہا ہے۔ ہا ہا ہا ہا

    پتہ کس لغت میں یہ ضدوں اور ضدات وغیرہ لے کر آجاتے ہیں؟ کہیں مولانا شبیر عثمانی کی تقلید تو نہیں کی جارہی کہ ہمارے امام کے پاس کوئی اور دلیل ہوگی۔

    آپ بھی کہہ دیں کہ مقلد کی ضد غیر مقلد ہوگی

    تعجب ہے تعصب وہٹ دھرمی پہ
  10. نعیم

    نعیم وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    78
    موصول پسندیدگیاں:
    2
    جگہ:
    Afghanistan
    محدث کبیر حضرت مولانا عبد الحق صاحب اعظمی ۔شیخ الحدیث دارالعلوم دیوبند “احسن التنقیح لرکعات التراویح ۔مؤلفہ مناظر اسلام حضرت مولانا طاہر حسین گیاوی “ کی تقریظ میں فرماتے ہیں:
    “بیس رکعت تراویح سے متعلق اکابر علماء کرام کی بہت سی مدلل ومفصل تصانیف موجود ہیں جو اہل حق کیلئے مفید اور رہنما ثابت ہو رہی ہیں لیکن جس جماعت کا شیوہ ہی حق سے انحراف کا ہو چکا ہو اس کے لئے دلائل کے لاکھ دفاتر پیش کئے جائیں بے سود ہیں ،ان کا تو طریقہ ہی ائمہ کرام پر اعتراضات وطعن تشنیع بن چکا ہے اس کی وجہ یہ ہے کہ ان کے اکثر علم سے محروم ہیں ،اور جن کے اندر کچھ شد بد ہے ان کو ائمہ کرام اور مشائخ رحمہم اللہ سے ایک قسم کا عناد معلوم ہوتا ہے اعتراضات اور طعن دو ہی وجہ سے ہوا کرتے ہیں ،ایک عدمِ علم اور دوسرے عدمِ محبت ،اور یہ جماعت یعنی غیر مقلدین ان دونوں چیزوں سے محروم ہے اس لئے ائمہ کرام اور ان کے مقلدین حضرات کسی مسئلہ پر کتاب وسنت سے کتنے ہی ٹھوس ثبوت ودلائل پیش کریں ان کے نزدیک قابل اعتبار نہیں ہو ں گے“ ۔
    بھائی اصلی ۔۔۔۔۔۔۔ الغزالی کے صفحات اس بات پر گواہ ہیں کہ اب تک پوری جہالت کا ثبوت دیا اور کسی ایک بات پر متفق نہ ہو سکے کیونکہ فساد فی الارض تم اور تمہاری جماعت کا نصب العین ہے ۔میرا خیال ہے الغزالی قارئین تمہارے دام میں آنے والے نہیں ۔اس لئے اس گند کو کہیں اور منتقل کردو ۔
    نوٹ:اگر تحقیق کا زیادہ شوق چررارہا ہو تو “احسن التنقیح لرکعات التراویح“ کا مطالعہ کرلو۔
  11. اسداللہ شاہ

    اسداللہ شاہ وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    5,317
    موصول پسندیدگیاں:
    48
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    بھائی میں کوئی عالم نہیں ہوں کہ آپ سے علمی موضوعات پر بحث کروں۔
    ایک بات ہے جو عقل کو لگتی ہے آپ اس کا جواب دے سکتے ہیں۔ مسلک اہلسنت والجماعت کے دو عالم مولانا احمد علی لاہوری اور شیخ موسیٰ روحانی البازی کی قبر سے خوشبو آئی تھی کسی غیر مقلد المعروف اہلحدیث کی قبر سے خوشبو آئی ہے؟
  12. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    چلیں جی سنتے ہیں محدث کبیر کی بھی کہ محدث کبیر کیا فرمان عالیشان صادر کرتے ہیں

    اچھا جی یعنی جس موضوع پر زیادہ لکھاجائے وہ درست ہوجاتا ہے۔ چاہے قصے کہانیاں اور من گھڑت وضعیف روایات ہی کیوں نہ بیان کی جائیں ؟ بہت خوب۔ اور پھر ساتھ یہ بھی کہہ رہے ہیں کہ یہ اہل حق کےلیےمفید اور رہنما ثابت ہورہی ہیں۔ بہت خوب۔۔واہ محدث کبیر واہ

    بڑے جب الزام تراشی سے نہیں چکتے تو پھر چھوٹوں کا کیاکہنا ۔۔اس جماعت کا شیوہ حق سے انحراف اس بات کا ثبوت چاہیے۔

    جھوٹ وافتراء بازی ہے

    واہ بہت خوب جو صحاح ستہ کو ایک سال میں پڑھاتے ہیں وہ اہل علم اور جو آٹھ دس سال کتب احادیث کامطالعہ کرواتے ہیں وہ علم سے محروم۔۔ارے آپ لوگوں کے پاس قیل وقال کےعلم کے علاوہ اور ہوتا ہے کیا ہے۔؟

    ہا ہا ہا ہا بہت بڑھیا لطیفہ چھوڑا ہے۔ ارے اتنا بھی نہیں معلوم کہ قرآن وحدیث کی پیروی کرنی ہے بس۔ چاہے شیخ کی بات رد کی جارہی ہو یا ولی ملی کی یاکسی اور بلا کی۔ ہمیں اس سے کوئی غرض نہیں۔ ہاں ہم نے صرف وہ بات ماننی ہے جو شریعت سے ثابت ہے۔ کیونکہ ہم نے کلمہ محمدﷺ کا پڑھا ہے ان بزرگوں کانہیں ہم بزرگوں کااحترام کرتے ہیں لیکن مانتے صرف وہی ہیں جو وحی ہو۔

    واہ جی واہ یہ ہیں ان کے محدث کبیر جن کو اتنا تک نہیں معلوم کہ مقلد کی ضد کیا ہوتی ہے؟ ارے میں ایسے آدمی کو کیسے محدث کبیر مانوں؟ کیاکرتے رہے ساری زندگی اتنا بھی نہیں جان سکے کہ مقلد کی ضد کیا ہوتی ہے ؟ یا تعصب وہٹ دھرمی پایائے تکمیل کو پہنچ چکی تھی۔ یہ ہیں ان کے محدث کبیر جو دوسروں کے بارے میں تو کہہ رہے ہیں کہ دونوں چیزوں سے محروم ہیں لیکن خود کو اتنا تک نہیں معلوم کہ مقلد کی ضد کیا ہوتی ہے ۔ ارے دوستومجھے بتاؤ کہ کبھی کھوتے کی ضد غیر کھوتہ بھی ہوتی ہے ؟
    عقل ماری ہوئی ہے۔دشمنی میں ۔۔ کفار مکہ بھی محمدﷺ اور صحابہ رض سے کتنی دشمنی کرتے تھے لیکن کچھ پگاڑ سکےتھے ؟ ارے یہ دشمنی تو وہاں سے چلی آرہی ہے ہمیشہ حق والوں کو عناد کا نشانہ بنایاگیا۔۔لیکن اللہ کے فضل وکرم سے ہم ڈنکےکی چوٹ پر حق بیان کرتے رہیں گے۔۔ اور آپ لوگ دل ہی دل میں جلتے اور کڑھتے رہیں گے۔۔

    الزام اور جھوٹ ہے۔ اسی تراویح کے ہی مسئلہ پر چیلنج کرتا ہوں کہ کوئی ایک صحیح صریح حدیث پیش کی جائے دلائل کے دفاتر میں سے ۔ میں اسی ٹائم اعلان کردونگا کہ میں آج کے بعد بیس تراویح پڑھونگا۔۔ارے باقی باتوں کو چھوڑوں امام ابوحنیفہ سے ہی بسند صحیح ثابت کردو۔۔جن کو تم لوگوں نے شارع کا درجہ دیا ہوا ہے۔۔چیلنج ہے میرا

    حضور میرا دماغ خراب نہیں کہ آپ لوگوں کی لغویات کو تسلیم کرلوں۔ اگر آپ لوگوں میں دم ہے تو ان لغویات کو چھوڑ کر دلائل کی روشن میں بات کریں۔

    فساد فی الارض نہ میرا شیوہ ہے اور نہ میری جماعت کا ۔ ہم تو قرآن وحدیث کی طرف بلانے والے ہیں کیا قرآن وحدیث کی طرف بلانا فساد فی الارض ہے ؟ اور فساد فی الارض کے مرتکب تو آپ لوگ ہیں کہ ہم کہتے ہیں قرآن وحدیث کی طرف آؤ اور آپ کہتے ہیں کہ نہیں اماموں کی طرف آؤ۔۔

    لاحول ولا قوۃ الا باللہ ۔۔حضور نعیم گند تو آپ لوگوں کا نکل رہا ہے میں تو یہاں پر آپ لوگوں سے دلائل مانگنے آیا ہوں۔۔ اور میرےدلائل مانگنے کی غلطی ہوئی اور آپ لوگوں کا بھرا گند ٹرکوں کے ٹرک باہر نکلا لیکن اتنی جرات نہ کی اس گند باہر نکالنے کےبجائے مطلوبہ بات کا جواب ہی دیاجائے۔۔

    اگر تمہیں زیادہ شوق ہے تو پھر یہاں پر ہی پیش کرو تاکہ پتہ چلے کہ آپ کی تحقیق کیسی ہے ؟
  13. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    افسوس سےکہہ رہاہوں کہ میری یہاں پر ایک پوسٹ غائب کردی گئی ہے
  14. احمدقاسمی

    احمدقاسمی منتظم اعلی۔ أیدہ اللہ منتظم اعلی

    پیغامات:
    3,671
    موصول پسندیدگیاں:
    793
    صنف:
    Male
    جگہ:
    India
    میرے علم میں یہ با ت اب آئی ہے کہ آپ کی پوسٹ حذف کی گئی ہے بہر حال پوسٹ واپس آگئی ہے چونکہ آپ نے مادر علمی دارالعلوم دیوبند کے محدث کو نشانہ بنایاہے جس کی اجازت الغزالی پر ہرگز نہیں دی جا سکتی ۔ہم شخصیات کا احترم کرتے ہیں۔
    اب سے آپ کی تمام پوسٹ موڈریشن پر لگائی جارہی ہیں ۔ایک بات اب تک میری سمجھ میں نہ آئی 20 رکعت کے قائل ائمہ اربعہ ہیں ۔پھر علماء احناف ہی کو طعن وتشنیع کا نشانہ کیوں بنایا جارہا ہے؟۔حرمین شریفین میں 20 رکعت ہی پڑھی جاتی ہے ۔کتنا اچھا ہوتا یہ لوگ حرمین کے امام صاحبین اور وہاں کے مقتدر وجید علماء سے مباحثہ ،مناقشہ ،مجادلہ کر کے 8 رکعت کرادیتے ۔امت کا بیشتر طبقہ بے چوں وچرا 8 رکعت تراویح تسلیم کر لیتا ۔لیکن۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اب کے بعد اس طرح کی جھگڑالو پوسٹ منتظمین کو نظر آئے فورا ڈلیٹ کردیں ۔والسلام

اس صفحے کو مشتہر کریں