کتے

'مزاحیہ مضامین' میں موضوعات آغاز کردہ از مفتی ناصرمظاہری, ‏دسمبر 7, 2012۔

  1. مفتی ناصرمظاہری

    مفتی ناصرمظاہری کامیابی توکام سے ہوگی نہ کہ حسن کلام سے ہوگی منتظم اعلی

    پیغامات:
    1,731
    موصول پسندیدگیاں:
    207
    صنف:
    Male
    جگہ:
    India
    حضرات!آج میں لطائف کی اس بزم میں کوئی لطیفہ لے کرحاضرخدمت نہیں ہواہوں بلکہ بتانایہ چاہتاہوں کہ میں نے ایک بچے سے پوچھاکہ لطیفہ کسے کہتے ہیں،اس نے ادھرادھردیکھ کرچپکے سے کہاکہ لیف کی بیوی کولطیفہ کہتے ہیں۔
    دہرہ دون سے آتے ہوئے ایک خطرناک کتاجودیکھنے میں بالکل کتالگ رہاتھاگاڑی کی طرف لپکااوردیکھتے ہی دیکھتے اپنی زبان میں دوچارگالیاں ہم لوگوں کے نام پوسٹ کردیں،میں نے جلدی جلدی شیشے چڑھالئے،ڈرائیورنے پوچھاکہ کیاہوا؟میں نے کہاکہ ہریدوارکے کتے بالکل کتے ہوتے ہیں،یہ کتے کاٹ کھانے کے معاملہ میں بھی کتے واقع ہوئے ہیں اوراپنی دیگرحرکات وسکنات کے اعتبارسے بھی حقیقی کتے ہیں،ان کتوں کودیکھ کرمجھے لکھنؤ کے کتے یادآتے ہیں ،وہاں کے کتے بھی بالکل کتوں جیسے ہیں لیکن ذراسافرق ہے وہاں کے کتے کتاگردی پرکم اترتے ہیں ،’’اپنے لوگوں‘‘کوجانتے اورپہچانتے ہیں۔پتہ نہیں آپ کے یہاں کے کتے دیکھنے میں کتے ہی لگتے ہیں یاکچھ اور۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
  2. محمد نبیل خان

    محمد نبیل خان وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    8,688
    موصول پسندیدگیاں:
    772
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    بہت خوب مفتی صاحب کیا کہنے آپ کے
    کتنے خوبصورت انداز میں بات کہہ گے ۔ ۔۔ جناب کتے تو کتے ہی لگیں گے اور لگتے بھی ہیں ۔ ۔۔
  3. مولانانورالحسن انور

    مولانانورالحسن انور رکن مجلس العلماء Staff Member رکن مجلس العلماء

    پیغامات:
    1,537
    موصول پسندیدگیاں:
    141
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    کتے کو کہا آپ دلی سے لکھنو اتنی جلدی کیسے پہنچ گے کہنے لگا برادری نے پہنچا دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جہاں کہیں سانس لینے لگتا تھا کوئی برادری کامہر بان دانت نکالے غرانے لگتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہم دم دبا کے بھاگ جاتے ٹھرے ۔۔۔۔۔۔ جو کتے
  4. سیفی خان

    سیفی خان وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    4,554
    موصول پسندیدگیاں:
    71
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    کتے واقعی کتے ہوتے ہیں ۔ ۔ دیکھنے میں بھی کتے ۔ ۔ بھونکنے میں بھی کتے چلنے میں بھی کتے ۔ ۔ ۔ گھورنے میں بھی کتے ۔ ۔ ۔ دانت نکالنے میں بھی کتے ۔۔ ۔ غرانے میں بھی کتے ۔۔÷ ۔ ۔کتے تو صاحب ۔ کتے ہی ہوتے ہیں ۔۔ ۔ چاہے سوٹ بوٹ میں ہوں یا کسی کرسی پر ۔ ۔چاہے جس بھی روپ بہروپ میں ہوں ۔ ۔ ۔معلوم ہو ہی جاتا ہے کہ یہ یار یہ تو کتا ہے
  5. محمد ارمغان

    محمد ارمغان وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    1,661
    موصول پسندیدگیاں:
    105
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    بھئی کیا ’’ کتے، کتے‘‘ کہنے میں لگے ہوئے ہیں آپ سب، کہنے میں کوئی ثواب نہیں اور نہ کہنے میں کوئی عذاب نہیں۔ ایک مفید بات لکھتا ہوں ، اگر اچھی لگے تو سبحان اللہ، اور اگر بُری لگے تو اصلاحِ حال کی دُعاء ہی فرما دیجئے۔۔۔
    ایک مرتبہ چند لوگ حضرت رابعہ بصریہ رحمہ اللہ تعالیٰ کے پاس بیٹھے ہوئے دُنیا کی بُرائی بیان کرنے میں مصروف تھے کہ دُنیا ایسی ہے، دُنیا ویسی ہے۔۔۔ وغیرہ۔ تو حضرت رابعہ بصریہ رحمہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا کہ کیوں اپنی زبان خراب کر رہے ہو اس سے بہتر تھا کہ اللہ کو یاد کر لیتے۔ اُنھوں نے فرمایا کہ ہم تو دُنیا کی مذمت بیان کر رہے ہیں۔ آپ نے فرمایا کہ دِل میں جس کی محبت ہوتی ہے انسان اُسی کا تذکرہ زبان سے کرتا ہے، لگتا ہے تم لوگوں کے دِلوں میں دُنیا کی محبت ہے اسی لیے اُس کا تذکرہ سب سے زیادہ کر رہے ہو چاہے کسی بھی صورت میں کر رہے ہو، میرے پاس سے اُٹھ کر چلے جاؤ۔
    احقر کا یقین ہے کہ آپ سب مجھ سے بہت اچھے ہیں، بہتر ہیں، لیکن مجھے یہ بات نافع محسوس ہو رہی تھی اس لیے خدمت میں بیان کر دی، اگر قابل گرفت ہو تو بتلا دیجئے گا معافی مانگ لوں گا۔
  6. مفتی ناصرمظاہری

    مفتی ناصرمظاہری کامیابی توکام سے ہوگی نہ کہ حسن کلام سے ہوگی منتظم اعلی

    پیغامات:
    1,731
    موصول پسندیدگیاں:
    207
    صنف:
    Male
    جگہ:
    India
    جب تک اس دنیا میں کتے موجود ہیں اور بھونکنے پر مصُر ہیں سمجھ لیجئے کہ ہم قبر میں پاؤں لٹکائے بیٹھے ہیں اور پھر ان کتوں کے بھونکنے کے اصول بھی تو کچھ نرالے ہیں۔ یعنی ا یک تو متعدی مرض ہے اور پھر بچوں اور بوڑھوں سب ہی کو لاحق ہے۔ اگر کوئی بھاری بھرکم اسفندیار کتا کبھی کبھی اپنے رعب اور دبدبے کو قائم رکھنے کے ليے بھونک لے تو ہم بھی چاروناچار کہہ دیں کہ بھئی بھونک۔ (اگرچہ ایسے وقت میں اس کو زنجیر سے بندھا ہونا چاہئیے۔) لیکن یہ کم بخت دو روزہ، سہ روزہ، دو دو تین تین تولے کے پلے بھی تو بھونکنے سے باز نہیں آتے۔ باریک آواز ذراسا پھیپھڑا اس پر بھی اتنا زور لگا کر بھونکتے ہیں کہ آواز کی لرزش دُم تک پہنچتی ہے اور پھر بھونکتے ہیں چلتی موٹر کے سامنےآکر گویا اسے روک ہی تو لیں گے۔ اب اگر یہ خاکسار موٹر چلا رہا ہوتو قطعاً ہاتھ کام کرنے سے انکار کردیں لیکن ہر کوئی یوں ان کی جان بخشی تھوڑا ہی کردے گا؟
  7. أضواء

    أضواء وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    2,522
    موصول پسندیدگیاں:
    23
    صنف:
    Female
    جگہ:
    Saudi Arabia
    :->~~ :->~~ آپ سب کا شکریہ ۔۔

اس صفحے کو مشتہر کریں