کیا اہل الحدیث اور مقلدین کے مابین اختلافی رفع الیدین منسوخ ہے؟

'بحث ونظر' میں موضوعات آغاز کردہ از اصلی حنفی, ‏مئی 9, 2012۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    کیا اہل الحدیث اور مقلدین کے مابین اختلافی رفع الیدین منسوخ ہے؟


    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

    اہل الحدیث اور مقلدین کے ہاں اس مسئلہ پر بھی اختلاف اختلافی حدوں کو بھی کراس کرچکا ہے۔ ہر فریق نے اپنے اپنے دعویٰ کو سچا ثابت کرنے کےلیے کتب کے انبار بادلائل لگا رکھے ہیں۔ پس اللہ تعالی سے دعا یہ کرنی چاہیے کہ حق کےلیے ہمارا سینہ کھول دے۔آمین
    اس مسئلہ پر میری کچھ معروضات پیش ہیں۔

    1۔ کیا اختلافی رفع الیدین منسوخ ہے؟
    2۔ اگر منسوخ ہے تو پھر منسوخیت کی دلیل کیا ہے؟
    3۔اگر مسنوخ بھی نہیں تو کیا رفع الیدین کرنے کے دلائل قوی ہیں یا نہ کرنے کے؟
    4۔ اگر دلائل کی قویت بھی برابر ہے تو پھر ترجیح کن دلائل کو دی جائے گی اور کس بنیاد پر؟


    نوٹ:
    اس موضوع پر بحث کرنے کےلیے چند باتوں کا خیال بہت ضروری ہے

    1۔ دلائل ماخذ شریعت سے بحوالہ پیش کیے جائیں
    2۔ موضوع سے ہٹ کر بات نہ کی جائے ورنہ کسی بات کا جواب نہیں دیا جائے گا
    3۔ سوال واعتراض بھی ایسا کیا جائے کہ اگرمعترض یا سائل کو خود ثابت کرنا پڑ جائے تو ثابت بھی کرسکے۔ ملنگ وشرروذیشان کی طرح اعتراضات قائم نہ کیے جائیں کہ عام سا بندہ بھی پڑھ لے تو ہنسی نہ رکے اور ماتم عقل جاری ہو۔


    طلب جواب:
    کوئی ایک صحیح حدیث پیش کی جائے کہ جس میں ہو کہ رفع الیدین منسوخ ہے۔ یعنی منسوخیت پر دلیل ذکر کی جائے۔جزاکم اللہ خیرا
  2. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    ہائے رہے رفع الیدین کہاں گئے تجھے منسوخ کہنے والے
  3. عام آدمی

    عام آدمی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    37
    موصول پسندیدگیاں:
    1
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    وعلیکم السلام

    کیا اختلافی رفع الیدین صرف اہل حدیث کرتے ہیں؟؟؟
    جو اختلافی رفع الیدین نہ کرے وہ مقلد ہوتا ہے؟؟؟

    شوافع اور حنابلہ رفع الیدین کرتے ہیں اور مقلدین بھی ہیں۔ ان کا شمار اہل حدیث میں ہو گا یا مقلدین میں۔
    کیا قائلین رفع الیدین اور عدم رفع الیدین کی بنیاد پر اہل حدیث اور مقلدین کی تقسیم صحیح ہے؟
  4. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    محترم عام آدمی بھائی موضوع سے ہٹ کر بہت باتیں ہوچکی۔ آپ مقلدین میں سے جس کے ساتھ بھی گفتگو ہوئی سب لایعنی اور بے تکی باتوں کو ہانکتے چلےجاتے ہیں۔ موضوع کے متعلق تو آپ لکھتے ہی نہیں۔ پتہ نہیں یہ کیا سیاست ہے مقلدین کی۔۔سوری بھائی جان موضوع سے ہٹ کر کسی بھی بات پر نہ لکھوں گا اور نہ جواب دو نگا اور نہ آپ آئندہ لکھنے کی کوشش کرنا

    یہ تھریڈ 2012-05 ۔09 کو لگایا گیا تھا۔ اتنے دن بعد آپ آئے اور میری پوچھی گئی بات کا جواب لکھنے کے بجائے اور باتیں کرنا شروع ہوگئے۔

    آپ بس میری پوچھی گئی بات کا جواب دیں کہ

    ماخذ شریعت سے کوئی ایک صحیح صریح دلیل پیش کی جائے کہ جس میں ہو کہ رفع الیدین منسوخ ہے۔
  5. عام آدمی

    عام آدمی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    37
    موصول پسندیدگیاں:
    1
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    اچھا ؟؟ آپ موضوع سے ہٹ کر باتیں کرتے ہی کیوں ہیں؟

    آپ بے تکی اور لایعنی عنوانات لگاتے ہی کیوں ہیں؟؟

    آپ موضوع کو عنوان دینا سیکھیں تو۔۔۔۔!!!

    دیر آید درست آید

    اوکے

    ؟؟؟؟؟

    یہ معلومات ہمارے علم میں کسی خاص اضافے کا باعث نہیں []---[]---[]---

    اتنے دنوں تک آپ اپنے اغلوطوں سے مغالطہ دینے کی کوشش کرتے رہے۔ آپ میرے سوالات کا جواب دیں انشاء اللہ آپ کے مغالطات کا فور ہو جائیں گے۔'+_+ '+_+

    ایک اور ضد []==[][]==[]
  6. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    ماخذ شریعت سے کوئی ایک صحیح صریح دلیل پیش کی جائے کہ جس میں ہو کہ رفع الیدین منسوخ ہے۔
  7. عام آدمی

    عام آدمی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    37
    موصول پسندیدگیاں:
    1
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    آپ میرے ذیل کے سوالات کا جواب دیں انشاء اللہ آپکے مسئلے کاشافی علاج تجویز کردیں گے۔

    کیا اختلافی رفع الیدین صرف اہل حدیث کرتے ہیں؟؟؟
    جو اختلافی رفع الیدین نہ کرے وہ مقلد ہوتا ہے؟؟؟

    شوافع اور حنابلہ رفع الیدین کرتے ہیں اور مقلدین بھی ہیں۔ ان کا شمار اہل حدیث میں ہو گا یا مقلدین میں؟
    کیا قائلین رفع الیدین اور عدم رفع الیدین کی بنیاد پر اہل حدیث اور مقلدین کی تقسیم صحیح ہے؟

    ہمارے علم میں اضافہ کیلئے کوئی ایک صحیح صریح ایسی حدیث پیش کی جائے جس میں ہو کہ دلیل شرعی حدیث صحیح صریح میں منحصر ہے
  8. اصلی حنفی

    اصلی حنفی وفقہ اللہ رکن

    پیغامات:
    139
    موصول پسندیدگیاں:
    0
    صنف:
    Male
    جگہ:
    Pakistan
    برائے مہربانی آپ اپنے ادھر ادھر کے بےتکے سوالات میرے پر نہ ٹھونسیں۔ مجھے میرے مسئلے کا شافی علاج آپ کےسوالات کے جوابات سے پہلے ہی تجویز کریں۔۔ کہ


    ماخذ شریعت سے کوئی ایک صحیح صریح دلیل پیش کی جائے کہ جس میں ہو کہ رفع الیدین منسوخ ہے۔

    بےتکا سوال اور جاہلانہ

    اچھا آپ مجھے کوئی ایسی صحیح صریح قرآن کی آیت، حدیث۔۔او ہو آپ تو مقلد ہیں آپ کےلیے قرآن وحدیث حجت نہیں بلکہ قول امام حجت ہوتا ہے۔ تو آپ مجھے قول امام سے ہی باسند صحیح دکھا دیں کہ جس میں لکھا ہو دلیل شرعی حدیث صحیح صریح میں منحصر نہیں ہوتی۔؟

    یہ تو تھا تیرے بے تکے سوال پر بےتکا سوال۔

    چل تیری آسانی کےلیے کہہ رہا ہوں

    اوہو بھائی جان آپ تو خواہ مخواہ کی ٹینشن لے گئے ہیں۔ ماخذ شریعت آپ کے نزدیک جتنے بھی ہیں مثلا ایک، دو، تین یا ایک سو تین کسی سے بھی نسخ کی دلیل نقل فرما دیں۔ دلیل تو دیں باقی باتیں دلیل کے بعد۔
  9. احمدقاسمی

    احمدقاسمی منتظم اعلی۔ أیدہ اللہ منتظم اعلی

    پیغامات:
    3,649
    موصول پسندیدگیاں:
    792
    صنف:
    Male
    جگہ:
    India
    برائے مہربانی آپ اپنے ادھر ادھر کے بےتکے سوالات میرے پر نہ ٹھونسیں۔ مجھے میرے مسئلے کا شافی علاج آپ کےسوالات کے جوابات سے پہلے ہی تجویز کریں۔۔ کہ


    ماخذ شریعت سے کوئی ایک صحیح صریح دلیل پیش کی جائے کہ جس میں ہو کہ رفع الیدین منسوخ ہے۔

    بےتکا سوال اور جاہلانہ

    اچھا آپ مجھے کوئی ایسی صحیح صریح قرآن کی آیت، حدیث۔۔او ہو آپ تو مقلد ہیں آپ کےلیے قرآن وحدیث حجت نہیں بلکہ قول امام حجت ہوتا ہے۔ تو آپ مجھے قول امام سے ہی باسند صحیح دکھا دیں کہ جس میں لکھا ہو دلیل شرعی حدیث صحیح صریح میں منحصر نہیں ہوتی۔؟

    یہ انداز گفتگو کیا ہے؟

    اس طرح سے طرز تخاطب اہل علم کیلئے زیبا نہیں ۔انتہائی معذرت کے ساتھ اس تھریڈ کو مقفل کر رہا ہوں۔والسلام

    اوہو بھائی جان آپ تو خواہ مخواہ کی ٹینشن لے گئے ہیں۔ ماخذ شریعت آپ کے نزدیک جتنے بھی ہیں مثلا ایک، دو، تین یا ایک سو تین کسی سے بھی نسخ کی دلیل نقل فرما دیں۔ دلیل تو دیں باقی باتیں دلیل کے بعد۔
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں