حصہ اول
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
سوال نمبر 1
ایک حدیث صحیح صریح غیر معارض ایسی پیش کریں کہ امام کے لئے تکبیر تحریمہ بلند آواز سے کہنا سنت ہے اور مقتدی کے لئے آہستہ کہنا سنت ہے۔
سوال نمبر2
ایک صحیح صریح حدیث پیش کریں کہ نماز میں تعوذ آہستہ پڑھنا سنت ہے۔
سوال نمبر 3
ایک حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں کہ اکیلے نمازی کے لئے آمین آہستہ کہنا سنت مؤکدہ ہے۔
سوال نمبر4
ایک حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش فرمائیں کہ مقتدی کو چھ رکعت میں آمین بالجہر کہنا سنت ہے اور گیارہ رکعتوں میں آہسنہ کہنا سنت ہے۔
سوال نمبر 5
ایک ہی صحیح صریح غیر معارض حدیث ایسی پیش کیجئے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے پورے تئیس سالہ دور نبوت میں صرف ایک ہی دن صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے پیچھے چھ رکعتوں میں بلند آواز سے اور گیارہ رکعتوں میں آہستہ آواز سے آمین کہی ہو۔
سوال نمبر6
صرف اک ہی صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کردیں کہ پورے تیس سالہ دور خلافت راشدہ میں ایک ہی دن کسی ایک خلیفہ راشد رضی اللہ عنہ کے کسی ایک ہی مقتدی نے چھ رکعتوں میں بلند آواز سے اور گیارہ رکعتوں میں آہستہ آواز کے ساتھ آمین کہی ہو۔
سوال نمبر 7
کوئی ایک ہی صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کردیں کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہو کہ امام کے لئے ہمیشہ چھ رکعتوں میں بلند آواز سے اور گیارہ رکعتوں میں آہستہ آواز سے آمین کہنا سنت مؤکدہ ہے۔
سوال نمبر8
اک ہی صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیں کہ کسی خلیفہ راشد رضی اللہ عنہ نے امام بن کر ایک ہی دن سہی اپنے دور خلافت میں چھ رکعت میں بلند آواز سے آمین کہی ہو اور گیارہ رکعتوں میں آہستہ آمین کہی ہو۔
سوال نمبر 9
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ جو مقتدی اس وقت جماعت میں شریک ہو جب امام نصف سے زائد فاتحہ پڑھ چکا ہو تو اس کے لئے دودفعہ آمین کہنا سنت مؤکدہ ہے ایک دفعہ امام کی فاتحہ کے اختتام پر بلند آواز سے اور ایک دفعہ اپنی فاتحہ کے بعد آہستہ آواز کے ساتھ۔
سوال نمبر10
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ جو مقتدی رکوع میں ملے اس کو وہ رکعت دھرانا فرض ہے۔
سوال نمبر 11
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ رکوع کی تسبیحات آہستہ پڑھنا سنت ہے۔
سوال نمبر12
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ رکوع کی تکبیر کے لئے امام جہرا اور مقتدی کے لئے آہستہ تکبیر کہنا سنت ہے۔
سوال نمبر 13
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ مقتدی کے لئے ربنالک الحمد آہستہ پڑھنا سنت ہے۔
سوال نمبر14
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ وتر میں رکوع کے بعد دعا کی طرح ہاتھ اٹھا کر دعائے قنوت پڑھنا اور پھر منہ پر ہاتھ پھیر کر سجدہ میں جانا سنت ہے۔
سوال نمبر 15
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ امام کے لئے دعائے قنوت جہرا اور مقتدی اور منفرد کے لئے آہستہ پڑھنا سنت ہے۔
سوال نمبر16
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ سجدوں کی تسبیحات آہستہ پڑھنا سنت مؤکدہ ہیں۔
سوال نمبر17
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ دوسجدوں کے درمیان دعا آہستہ پڑھنا سنت مؤکدہ ہے۔
سوال نمبر18
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ رکوع کے بعد قومہ میں ہاتھ لٹکانا سنت ہے؟یا ہاتھ سینے پر باندھنا کیونکہ پیر جھنڈا صاحب ہاتھ باندھتے ہیں اور پنجاب کے غیر مقلدین ہاتھ لٹکاتے ہیں اس لئے حدیث صریح ہی پیش فرمائیں۔
سوال نمبر 19
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ سجدوں کو جاتے اور سجدوں سے سر اٹھاتے وقت رفع الیدین منع اور حرام ہے۔
سوال نمبر20
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ دوسری اور چوتھی رکعت کی ابتداء میں رفع الیدین منع اور حرام ہے۔
سوال نمبر 21
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ نماز میں درود شریف آہستہ پڑھنا سنت ہے۔
سوال نمبر22
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ درود شریف کے بعد والی دعا آہستہ پڑھنا سنت مؤکدہ ہے۔
سوال نمبر 23
ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے کہ امام کے لئے سلام بلند آواز سے اور مقتدیوں کے لئے آہستہ آواز سے کہنا اور مقتدیوں کے لئے آہستہ آواز سے کہنا سنت ہے۔
سوال نمبر24
نواب صدیق حسن فرماتے ہیں نمازی کے جسم پر نجاست (پیشاب ،پاخانہ،خون،حیض) لگا ہوا ہو تو بھی نماز باطل نہیں ہے۔(بدور اہلہ ص38)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر25
نواب نور الحسن صاحب فرماتے ہیں ناپاک کپڑوں (جن پر پیشاب،پاخانہ،خون حیض لگا ہوا ہو) میں نماز صحیح ہے۔(عرف الجادی ص21)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر 26
نماز میں مرد و عورت کی شرم گاہ کھلی رہے تو بھی نماز صحیح ہے۔(عرف الجادی ص21،بدوراہلہ ص39)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر27
نماز کی جگہ پاک ہونا نماز کے لئے شرط نہیں۔(بدور اہلہ ،عرف الجادی ص21)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر 28
اگر عصر کے وقت فٹ بال کھیلنا ہو تو عصر کی نماز ظہر کے وقت پڑھ لے۔(فتاوٰی ثنائیہ ج1 ص631،632)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر29
جن عورتوں کے ساتھ نکاح حرام ہے (ماں بیٹی بہن خالہ) ان کا سارا جسم سوائے قبل دبر ننگا دیکھنا جائز ہے۔(عرف الجادی ص52)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے
سوال نمبر 30
نواب وحید الزمان لکھتا ہے کہ تم ایسی عورت کرو جس کی فرج تنگ ہو جو شہوت کے مارے دانت رگڑ رہی ہو اور جماع کے وقت کروٹ لیتی ہو۔(لغات الحدیث)
اس بارے میں ایک صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش فرمائیے۔
حصہ دوم
سوال نمبر31
قرآن پاک کے بعد صحیح کتاب بخاری ہے یہ اللہ تعالٰی کا ارشاد ہے یا نبی معصوم صلی اللہ علیہ وسلم کا؟
سوال نمبر 32
کیا صحیح بخاری میں نماز کی اک رکعت پڑھنے کا مکمل طریقہ ہے؟
سوال نمبر33
کیا بخاری میں سبحانک اللھم ،سبحان ربی العظیم،سبحان ربی الاعلٰی یا تشہد میں درود شریف کا زکر ہے؟
سوال نمبر34
کیا بخاری شریف میں سینے پر ہمیشہ ہاتھ باندھنے کی حدیث ہے؟
سوال نمبر35
بخاری شریف میں اونٹنی کا پیشاب پینے کا حکم موجود ہے اس پر غیر مقلدین کا عمل نہیں مگر بھینس کا دودھ پینے کی کوئی حدیث نہیں اس پر عمل کیوں ؟
سوال نمبر 36
بخاری میں بغلوں کے بال اکھاڑنے کا حکم ہے۔(ج2) لیکن غیر مقلد استرے سے منڈواتے ہیں جس کی کوئی حدیث نہیں۔ ایسا کیوں؟
سوال نمبر37
حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جس نے ہمیشہ روزہ رکھا اس کا روزہ ہی نہیں ہوگا۔ (ج1) مگر امام بخاری رحمہ اللہ ہمیشہ خود روزہ رکھتے تھے
۔
سوال نمبر 38
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ کوئی شخص مصیبت کے وقت اپنی موت کی تمنا ہرگز نہ کرے(بخاری ج2) مگر امام بخاری رحمہ اللہ اس حدیث کے خلاف اپنی موت کی دعا مانگا کرتے تھے۔(تاریخ بغداد ج2ص34)
سوال نمبر39
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ ہفتے میں ایک قرآن پڑھو اور اس پر زیادہ مت کرو۔(بخاری ج2) بعض احادیث بعض میں پانچ دن بھی آیا ہے مگر اکثر میں سات دن ہے(بخاری) مگر امام بخاری اس صحیح صریح حدیث کے خلاف رمضان شریف میں روزانہ ایک قرآن مجید ختم کرتے تھے۔(تاریخ بغداد ج2 ص16، طبقات سبکی ج 2 ص 9، الحطہ ص22) اس بارے میں غیر مقلدین کا کیا موقف ہے ؟ کیا اس بارے میں صرف امام اعظم ابو حنیفہ رحمہ اللہ پر ہی طعن کرنا آپ پر فرض عین ہے ؟
سوال نمبر 40
غیر مقلدین یعنی نام نہاد اہل حدیث کہتے ہیں حدیث عائشہ رضی اللہ عنہا بخاری ج1 سے ثابت ہے کہ تراویح اور تہجد اک ہی نماز ہے مگر امام بخاری رمضان شریف میں تراویح کے بعد تہجد پڑھ کر صحیح حدیث کی مخالفت کیا کرتے تھے؟
سوال نمبر41
خود امام بخاری رحمہ اللہ حدیث روایت فرمائی ہے کہ کتا برتن میں منہ ڈال دے تو سات مرتبہ دھو لو ،ظاھر ہے کہ کتے کے منہ ڈالنے سے پانی کا رنگ بدلتا ہے نہ مزہ اور ناہی بو ہوتی ہے مگر امام بخاری رحمہ اللہ اس صحیح حدیث کے خلاف کہتے ہیں کہ جب تک رنگ،بو، مزہ نہ بدلے وہ ناپاک نہیں ہوتا۔(بخاری ج1) اس بارے میں غیر مقلدوں کا کیا موقف ہے؟
سوال نمبر 42
حدیث سے ثابت ہوتا ہے کہ کتے کا جھوٹا ناپاک ہے(بخاری ج1) مگر امام بخاری رحمہ اللہ اس کے خلاف کتے کے جھوٹے پانی سے وضوء جائز بتاتے ہیں(جلد ایک ) اس بارے میں نام نہاد اہل حدیث کیا فرماتے ہیں؟
سوال نمبر43
امام بخاری رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نمازی کی پشت پر گندگی اور مردار ڈالدیا جائے تو نماز نہیں ٹوٹتی۔(بخاری ج1) اس بارے میں کیا فرماتے ہیں آپ؟
سوال نمبر 44
امام بخاری کے نزدیک ران ننگے ہوں تو نماز جائز ہے(بخاری ج1) غیر مقلدین کا کیا موقف ہے؟
سوال نمبر45
غیر مقلدین کے نزدیک منی پاک ہے(عرف الجادی ص10،نزل الابرار ج1،کنز الحقائق ص16،بدور اہلہ ص15)
اس مسئلہ پر اور پچھلے 30نمبر مسئلہ سے 44 نمبر مسئلہ پر صحیح حدیث سے اپنا موقف پیش کریں
سوال نمبر 46
جب منی پاک ہے تو احل لکم الطیبات کے موافق اس کا کھانا بھی حلال ہے یا حرام؟ صحیح صریح غیر معارض حدیث سے جواب دیجئے۔
سوال نمبر47
ابو الحسن غیر مقلد عالم نے "فقہ محمدی" صفحہ46جلد1 پر جو لکھا ہے کہ" ہمارے مزھب میں ایک قول پر منی کا کھانا جائز ہے" اس کی صریح دلیل بیان فرمائیے۔
سوال نمبر 48
نواب وحید الزمان فرماتے ہیں کہ عورت کی پیشاب گاہ سے جو رطوبت بکلتی ہے وہ پاک ہے۔(کنز الحقائق ص16،نزل الابرار ج1) اس کی صحیح صریح حدیث پیش کریں۔
سوال نمبر49
جب یہ رطوبت پاک ہے تو اس کا پینا آپ کے ہاں خلال ہے یا حرام؟ جواب صریح حدیث سے۔
سوال نمبر 50
آپ کے مزہب میں حیض کے خون کے سوا سب خون پاک ہیں۔(کنز الحقائق ص16،نزل الابرار ج1،عرف الجادی ص10) اس مسئلہ کی دلیل قرآن و حدیث صحیح صریح غیر معارض سے پیش کیجئے۔
سوال نمبر 51
کتا پاک ہے(عرف الجادی ص10) اس کا خون گوشت،ہڈی،بال، پسینہ، پاک ہے۔(بدور اہلہ ص16) اس کا پیشاب پاک ہے۔(ہدیۃ المہدی۔ج2) کتا بیوی کو حق مہر میں دینا جائز ہے۔(محلٰی ابن حزم باب المہر) کیا یہ سب درست ہے؟ اگر ہاں تو صحیح صریح دلیل پیش کیجئے۔
سوال نمبر 52
خنزیر پاک ہے(عرف الجادی ص10) اس کے بال ،ہڈی پاک ہیں(کنز الحقائق ص13) اس کا جوٹھا پاک ہے(نزل الابرار ج1) اس پر کوئی صحیح صریح حدیث پیش کیجئے۔
سوال نمبر53
الخمر یعنی شراب پاک ہے۔(کنز الحقائق ص16،نزل الابرار ج1،عرف الجادی ص10) اس میں آٹا گوندھ کر روٹی پکانا جائز ہے(نزل الابرار ج1) ان سب کے حق میں کوئی حدیث؟
سوال نمبر 54
پیشاب ہر حلال و حرام جانور کا پاک ہے سوائے خنزیر کے اس میں اختلاف ہے،ایک قول میں وہ بھی پاک ہے۔(نزل الابرار ج1) اس کے حق میں یا رد میں کوئی صحیح صریح حدیث؟
سوال نمبر55
کوئی مردار نجس نہیں۔(عرف الجادی ص10) اس بارے میں کوئی ایک ہی صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کردیجئے۔
سوال نمبر 56
مندرجہ بالا(مسئلہ نمبر45 تا 56 اور آگے) مسائل کا مطلب صاف صاف ہے کہ اگر منی ،مردار،خون،کسی جانور کا پیشاب ، شراب،کتا، خنزیر اگر آپ کے پانی میں گرجائے خواہ کتنی ہی مقدار میں ہوں تو اس پانی کا پینا ،وضوء ، غسل ور اس سے کھانا پکانا سب جائز ہے۔ یعنی مزھب فرقہ جماعت اہل حدیث میں ؟
سوال نمبر57
مندرجہ بالا چیزیں بدن،کپڑوں یا نماز کی جگہ پر خواہ کتنی ہی مقدار میں لگی ہوں نماز بلکل جائز ہے ؟اس کا حکم صریح حدیث سے دکھادیں۔
سوال نمبر 58
مندرجہ بالا پاک چیزوں سے اگر کوئی شخص قرآن و حدیث لکھے تو اس کے جواز یا عدم جواز کی صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کیجئے۔
سوال نمبر59
اگر خنزیر نمک کی کان میں گر کر نمک بن جائے تو اس کا کھانا حلال ہے(نزل الابرار ج1) اس کے حق میں یا مخالف صحیح صریح غیر معارض حدیث پیش کیجئے۔
حضرات علماء اہل حدیث سے گزارش ہے کہ وہ مندرجہ ذیل سوالات کے جواب میں ایک صریح آیت یا ایک ایک صحیح صریح غیر متعارض حدیث پیش فرمائیں۔ حدیث مکمل متن کے ساتھ نقل فرمائیں اور ہر ہر راوی کی توثیق،سندکا اتصال اور اس کا شزوز و علت سے سالم ہونا ثابت فرمائیں۔کوئی جواب جو قرآن کی صریح آیت یا حدیث صحیح صریح غیر معارض کے حوالہ کے بغیر ہوگا وہ مردود سمجھا جائے گا۔
اللہ تعالٰی آپ کے علم میں برکت عطا فرمائے۔
سوال نمبر 60
ایک کنویں میں خنزیر،مر دار،حیض کے چیتھڑے، انسان کا پیشاب پاخانہ رات دن گرتا رہتا ہے وہ کنواں پاک ہے یا ناپاک؟ حدیث صریح صحیح غیر معارض سے بیان کریں۔
سوال نمبر61
ناپاک کنویں کو پاک کرنے کا طریقہ کسی صحیح صریح غیر معارض حدیث سے بیان فرمائیے اور اجر عظیم پائیے۔
حصہ سوم
سوال نمبر62
عیسائی کہتے ہیں کہ اللہ تعالٰی عیسٰی علیہ السلام کی صورت میں ظاہر ہوا،ہندو کہتے ہیں خنزیر کی شکل میں ظاہر ہوا(معاذ اللہ) مولانا وحید الزمان خان آپ کے فرقہ جماعت اہل حدیث یعنی غیر مقلد عالم ہوگزرے ہیں وہ فرماتے ہیں کہ“خدا جس صورت میں چاہے ظاہر ہوسکتا ہے“۔(ہدیۃ المھدی ج1)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر63
یہی مولانا وحید الزمان کہتے ہیں“رام چندر،لچھمن،کرشن،زراشت، مہاتما بدھ یہ سب انبیاء صالحین میں سے ہیں اور ہم پر واجب ہے کہ ہم خدا کے سب رسولوں پر بلاتفریق ایمان لائیں“(ہدیۃ المھدی ج1)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر64
اگر کوئی یہ عقیدہ رکھے کہ انبیاء و اولیاء کا سماع عام لوگوں سے وسیع ہے ۔حتٰی کہ پوری زمین سے ہر جگہ دور و نزدیک سے وہ سن لیتے ہیں تو یہ عقیدہ شرک نہیں۔(ہدیۃ المھدی ج1)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر65
کوئی یا رسول اللہ،یا علی، یا غوث کہے تو شرک نہیں۔(ہدیۃ المھدی ج1)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر66
نواب صدیق حسن خان صاحب اس عقیدے سے یہ وظیفہ پڑھا کرتے تھے
قبلہء دیں مدد دے ۔۔۔۔۔۔۔۔کعبہ ایماں مدد دے
ابن قیم مدد دے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔قاضی شوکانی مدد دے
(ج1)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر67
جب آپ کے عقیدہ میں رام چندر۔لچھمن،کرشن،مہاتما بدھ بھی نبی ہیں اور ہر نبی دور و نزدیک سے پکار سنتا ہے تو آپ کے مزھب میں یارام چندر مدد دے،لچھمن مدد دے، یاکرشن مدد دے، یا مہاتما مدد دے کا وظیفہ پڑھنا بھی عین ایمان ہوا۔
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر68
یہی زمانہ تھا کہ مرزا قادیانی (لعنتی) قادیان کو کعبہ و قبلہ قرار دے رہا تھا اور نواب صدیق حسن خان اہلحدیث قاضی شوکانی
یمنی کو قبلہ و کعبہ بنارہا تھا تو قرآن و حدیث کی رو سے ثواب کس کو زیادہ ملا؟
سوال نمبر69
نواب وحید الزمان کہتا ہے جو سماع موتی کا انکار کرتا ہے وہ اہل حدیث نہیں معتزلی ہے۔(ہدیۃ المھدی ص60)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر70
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم یا کسی نبی ، ولی کی قبر مبارک کی زیارت کی نیت سے سفر کرنا جائز نہیں،یہ امور جاہلیت میں سے ہے۔(عرف الجادی ص60) اور اس کو جائز ثابت کرنے والا خدا اور آخرت پر ایمان نہیں رکھتا اور حلاوت ایمان سے محروم ہے۔(عرف الجادی ص60)
اگر یہ بات صحیح ہے تو صحیح صریح غیر معاتض حدیث پیش کریں اوراگر غلط ہے تو بھی حدیث صحیح صریح غیر معارض پیش کریں یا دونوں صورتوں کے بارے میں کعئی آیت صریح ہو تو اسے پیش کریں تاویل کی کوشش نہ فرمائیں
سوال نمبر71
اور اگر کوئی شخص مدینہ منورہ پہنچ جائے تو اس پر واجب ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے روضہ اطہر کو گرا کر خاک کے برابر کردے۔
(عرف الجادی ص60)
(اگر یہ غلط عقیدہ ہے تو برخلاف اور اگر صحیح ہے تو حق میں صحیح صریح غیر معارض حدیث یا آیت پیش کریں کہ اس عقیدہ میں رام،لچھمن،کرشن،مہاتما سے محبت اور آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے نفرت چھلک رہی ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا روضہ اطہر دیکھنا بھی گوارا نہیں)
سوال نمبر72
اگر غیر مقلدین برسر حکومت آجائیں تو پہلا حملہ ہندستان پر کریں گے جو ہندو رام چندر،کرشن،لچھمن اور مہاتما جیسے نبیوں(معاذ اللہ) کا پیروکار ہے یا مکہ مکرمہ پر کریں گے جہاں کے لوگ مقلد ہیں اور مرکز اسلام کو مشرک مقلدین سے خالی کروائیں گے؟
سوال نمبر73
اگر غیر مقلدین برسر حکومت آگئے تو مقلدین سے زکوٰۃ وصول کریں گے یا جزیہ؟ قرآن یا حدیث سے حکم بتائیں۔
سوال نمبر74
اگر غیر مقلدین کو حکومت مل گئی تو پہلے کسی مندر کو نہیں گرائیں گے بلکہ روضہ اطہر کو ضرور گرائیں گے۔ اگر یہ بات سہی ہے تو قرآن و حدیث سے ثابت کریں اور اگر غلط ہے تو بھی قرآن و حدیث سے ثابت کریں ۔
سوال نمبر75
نواب وحید الزمان فرماتا ہے کہ جو ہاتھ چھوڑ کر نماز پڑھے اس پر انکار جائز نہیں۔(ہدیۃ المھدی ص118)
سوال نمبر76
وحید الزمان لکھتا ہے کہ جو وضو میں پاؤں نہ دھوئے بلکہ صرف مسح کرلے اس پر انکار جائز نہیں۔(ہدیۃ المھدی ص118)
سوال نمبر77
نواب صاحب لکھتے ہیں کہ جو مردوں کے وسیلہ سے دعا کرے اس پر انکار جائز نہیں۔ (ہدیۃ المھدی ص118)
علماء غیر مقلدین مندرجہ بالا تینوں مسائل کا ثبوت یا تردید صحیح صریح غیر معارض حدیث سے کریں۔
سوال نمبر78
ایک شخص کی شہوت سے منی خارج ہونے لگی اس نے عضو خاص کو زور سے پکڑ لیا سکون کے بعد منی خارج ہوئی تو غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر79
اگر کسی مرد نے کسی چوپائے کی شرم گاہ میں دخول کیا تو غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر80
اگر کسی عورت نے کسی چوپائے سے یہ فعل کروایا تو اس پر غسل فرض ہے یا نہیں؟ برائے مہربانی صحیح صریح غیر معارض حدیث سے سے جواب دیجئے۔
سوال نمبر81
اگر کسی شخص نے زندہ عورت کے ساتھ صحبت کی اور انزال نہ ہوا ہو تو امام بخاری کے نزدیک غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر 82
اگر کسی شخص نے اپنا آلہ تناسل خود اپنی دبر میں داخل کیا تو انزال کے بغیر غسل فرض نہ ہوگا۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر83
اگر کسی مردہ عورت سے صحبت کی تو راجح یہ ہے کہ غسل ضروری نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر 84
اگر کسی عورت نے غیر آدمی (گدھے ،ہاتھی،کتے،خنزیر،بندر،گھوڑے ریچھ وغیرہ) کا ذکر اپنی شرمگاہ میں داخل کیا تو غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر85
اگر کسی عورت نے مردہ مرد کا آلہ تناسل اپنی شرم گاہ میں داخل کیا تو اس پر غسل فرض نہیں۔(نزل الابرزر ج1)
سوال نمبر 86
اگر کسی لڑکے سے اغلام بازی کی تو غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر87
کسی عورت نے انگلی استعمال کی تو غسل فرض نہیں۔ج1ص24
سوال نمبر 88
اگر کوئی عورت لکڑی (یا لوہے) کا ذکر بناکر استعمال کرے تو غسل فرض نہیں ہوتا ۔ج1ص24
سوال نمبر89
عورت اگر لکڑی ، لوہے کا ذکر اس صفائی سے استعمال کرے کہ ذکر تو سارا اندر جاتا رہے مگر ہاتھ کی ہتھیلی اندام نہانی کو نہ لگے تو وضو بھی نہیں ٹوٹتا۔ج1ص24
سوال نمبر 90
اگر کسی کنواری لڑکی سے جماع کیا اور کنوار پٹی نہ ٹوٹی تو غسل فرض نہیں۔ج1ص24
سوال نمبر91
اگر محض خیال سے شہوت آئی اور منی خارج ہوگئی تو غسل فرض نہیں۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر 92
اگر کسی مرد یا عورت نے اپنی شرم گاہ میں لکڑی داخل کی ،اگر خشک نکل آئی تو وضو نہیں ٹوٹا۔ج1ص20
سوال نمبر93
اگر بواسیر والے نے اپنے موہکے یا کانچ خود اندر داخل کی تو وضو ٹوٹ گیا اور اگر خود بخود اندر داخل ھوگئے تو وضو نہیں ٹوٹا۔(نزل الابرار ج1)
سوال نمبر 94
اگر کوئی شخص اپنی بیوی کے غیر فطری مقام کو استعمال کرے تو اسے کوئی شرعی سزا تو کجا انکار بھی جائز نہیں۔(ہدیۃ المھدی ج1ص122)
سوال نمبر95
اگر کوئی عورت متعہ کروائے (یعنی اجرت لے کر زنہ کروائے) تو نہ حد ہے نہ تعزیر بلکہ اس پر انکار بھی جائز نہیں۔(ہدیۃ المھدی مص122ج1)
سوال نمبر96
زید نے کسی عورت سے زنا کیا اس نطفہ سے لڑکی پیدہ ہوئی تو اس بیٹی سے زید (باپ) نکاح کر سکتا ہے،یہ جائز ہے۔(عرف الجادی ص109)
سوال نمبر97
نظر زنی سے بچنے کے لئے مشت زنی واجب ہے۔(عرف الجادی 109)
سوال نمبر98
نظر بازی کے جواز کے لئے بوڑھا بابا بھی جوان عورت کی پستان نوشی کر سکتا ہے۔(نزل الابرار ج1ص77)
سوال نمبر99
(معاذ اللہ) بعض صحابہ بھی مشت زنی کرتے تھے۔(عرف الجادی 207)
سوال نمبر100
مشت زنی میں کوئی حرج نہیں جیسے بدن کی دوسری موذی فضلات (پاخانہ پیشاب) نکالنے میں کوئی حرج نہیں۔(عرف الجادی 207)
سوال نمبر101
مشت زنی کرنے والے پر حد ہے نہ تعزیر۔(عرف الجادی208)
حضرات فرقہ جماعت اہل حدیث کے علماء سے گزارش ہے کہ مندرجہ بالا چالیس مسائل پر چہل احادیث پیش فرمائیں، بعض لوگ ہمیں یہ جواب دیتے ہیں یعنی جھوٹ و ڈھکوسلہ فرماتے ہیں ہمارے علماء نے یہ مسائل حدیث کے خلاف لکھے یعنی ان کے دانت کھانے کے اور ہیں اور ۔ اسلئے اگر یہ بات سچ ہے کہ وہ حدیث کا نام محض جھوٹ موٹ لیتے ہیں اور یہ مسائل غلط ہیں تو برائے نوازش ہر ہر مسئلہ کا غلط ہونا ایک ایک صحیح صریح غیر متعارض حدیث سے ثابت فرمائیں بہر حال ،ان کے موافق یا مخالف چالیس احادیث پیش فرمائیں۔
جاری ہے